Доставка і оплата
Дорогі друзі!
- Мінімальна сума замовлення складає 200 грн.
- На нашому сайті завжди актуальна наявність товарів. Після оформлення замовлення ви одразу отримаєте смс-повідомлення з реквізитами для оплати. Ми цінуємо ваш час, тому зателефонуємо тільки якщо в нас виникнуть запитання стосовно замовлення.
- Резервування замовлення для оплати 48 годин! Якщо протягом цього часу замовлення не буде сплачене, воно автоматично відміняється. Якщо вам потрібно трошки більше часу для оплати замовлення, зв’яжіться з нами будь-яким зручним способом.
- Ми з радістю відповімо на всі ваші запитання у Telegram або Viber (0501457097).
Оплата замовлення:
- 100% передплата за реквізитами.
- Миттєва оплата на сайті через систему LiqPay.
- Оплата при отриманні замовлення (можлива тільки з передплатою 100 грн).
Способи доставки:
- На відділення / поштомати Нової пошти або Укрпошти.
- Замовлення можна забрати особосто в місті Полтава за попередньою домовленістю.
- Для адресної достаки по Україні або міжнародної доставки (крім росії та білорусі) зв’яжіться з менеджером.
Ще про доставку:
- Відправка замовлень Новою поштою з понеділка по п’ятницю. Відправка замовлень Укрпоштою 2-3 рази на тиждень.
- В суботу та неділю відправок немає.
- Безкоштовна доставка на відділення та поштомати Нової пошти або Укрпошти для замовлень від 1500 грн за умови повної передплати.
- Зверніть увагу, що при оформленні замовлень з післяплатою, кур’єрська служба може нараховувати додаткову комісію за проведення платежу.
- Обов’язково перевіряйте товар при отриманні!
- Якщо товар пошкоджено під час транспортування, складайте акт огляду про пошкодження посилки. У цьому випадку ми зможемо здійснити компенсацію пошкодженого товару або ви отримаєте її з перевізника. Ми не приймаємо претензії за цілісніть товару, якщо замовлення не було перевірене при отриманні!
Повернення:
- Заводський брак продукції підлягає поверненню та заміні. Усі пересилання такого товару здійснюються за рахунок магазину.
- Якщо товар вам з якоїсь причини не підійшов – повернення не можливе.
- Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», яким встановлюється перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин , парфумерно-косметичні товари належної якості обміну та поверненню не підлягають.